NarutoFans
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
DomovHľadaťLatest imagesRegistráciaPrihlásenie

 

 EmoKakashi

Goto down 
+2
Nasi
EmoKakashi
6 posters
AutorSpráva
EmoKakashi

EmoKakashi


Počet príspevkov : 14
Registration date : 07.09.2008

EmoKakashi Empty
OdoslaťPredmet: EmoKakashi   EmoKakashi Icon_minitimeSt 10 september 2008, 10:59

tajkze.ja mam 13 rok. Som na Naruto Arene Chuunin a raz sa stanem Hokage @
MOj Player-Card
EmoKakashi 1528270
Join The Naruto Online Multiplayer Game Naruto - Arena.com
A uz mam skoro vsetke misie pre chuuninov.
Som Emak Lebo sa volam Emokakashi a kakashi lebo som jeho fan(Aj ked nezije Laughing )
A som na jednej stranke Member...
Edit:Emokakashi:No volam sa Stefan(Stevo) a ked budem dospely tak pojdem do Japonska a tam budem mat meno Kizashi(Mozno EmoKakashi) @ SOm z kosic a CHodim do ZS Kezmarska 30...Moj naj RAnk v NA bol Chuunin(lvl 14) tedka som uz academy student lebo som si resetol acc lebo sa mi dajak nedarilo a teraz mam zatial 0 Prehranych a 6 vyhratych a som uz lvl 5...a ze viete raz budem hokage a ked budem dam vediet Very Happy
a ze fotky tu nedam lebo proste nechcem nebudem sa strapnovat... EmoKakashi 112691 a ze dal by som si rad s niekym DUel(boj)
@
Keby daco resetol som si este raz Acc...ani neviem preco dajak sa mi chcelo @ hihi nemyslel som si ze urobim misiu na jiroubou ale urobil som a pritom som urobil aj misiu na Rock Lee(S) a ani som otom nevedel LOL a uz som chuunin 13 lvl


Naposledy upravil EmoKakashi dňa Pi 03 október 2008, 19:20, celkom upravené 6 krát.
Návrat hore Goto down
Nasi
Chuunin
Chuunin
Nasi


Počet príspevkov : 1164
Age : 30
Registration date : 01.02.2008

EmoKakashi Empty
OdoslaťPredmet: Re: EmoKakashi   EmoKakashi Icon_minitimeSt 10 september 2008, 19:30

to malo ist do temy naruto-arena... aspon budu mat moderatori robotu...
Návrat hore Goto down
http://narutofansnasi.blog.cz
Tintitko

Tintitko


Počet príspevkov : 172